4:e advent!



Då var det fjärde ljuset i adventsstaken tänt! 3 dagar till julafton om man inte räknar med idag. Jag har köpt alla julklappar. Jag har två kvar att slå in. Städade gjorde jag igår här hemma så jag känner mig redo för jul nu.

Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig på juldagen, om jag ska ut, eller vad jag ska ha på mig på nyår.

Tände lite ljus vid frukosten. Mys!

Snälla tomten ge mig en ny kamera min mobil tar verkligen kassa bilder!


Min balkonglåda med prydnadskål

Det snöar ute och strax bär det i väg till stallet med Emma och hennes kamera. Vi ska fota hästarna när de galopperar i sommarhagen i snön. Kommer säkert bli superfina bilder! Emma är superduktig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0