Flickan som lekte med elden!



Jag och E såg den filmen ikväll och även denna film ur triologin av Stieg Larsson var mycket bra! Det var spännade genom hela filmen. Nu har vi bestämt att vi ska se den tredje också som just nu går på bio. Den heter "Luftslottet som sprängdes".

Jag köpte massa olika frukter idag och gjorde fruktsallad som vi åt med vaniljglass. Mycket gott var det! :)


Fruktsalladen. Innehållande: kiwi, physalis, päron, apelsin, banan, klementin och passionsfrukt.

Fruktsallad är faktiskt väldigt underskattat tycker jag! Det är ju verkligen supergott och inte onyttigt alls! :)

Mer fruktsallad åt folket! ;)

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Ja dom är verkligen bra dom filmerna, efter jag såg Flickan som lekte med elden var jag tvungen att springa på bio och se den sista också, kanonbra verkligen =)



God fortsättning på det nya året förresten :-)



Mvh Tony

2010-01-02 @ 09:56:31
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0