Julfest på jobbet!

Ikväll är det julfest på jobbet. Jag kände för att göra något kul innan, så jag förslog att vi skulle spela badminton och basta ihop. Jag frågade runt lite vilka som ville och nu är vi hela 9 st som ska spela :)
Var och handlade ett litet pris förut så jag tänkte vi kunde kör någon form av turnering där vinnaren vinner en chokladask (Toffife). Tror det kommer bli riktigt kul! Hoppas jag vinner! ;)

Funderar på vad jag ska ha på mig... Blir nog mitt svarta långa linne/tunika med silver och glitter på som jag köpte på Gina för ett tag sedan. Kanske kunde passa med mina svarta paljettleggings till? Får testa och se om det kan passa :)

Ska ni på någon julfest?

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0