Lucia!

Idag blev det sovmorgon! Frukost och fixa det sista med tvätten från igår, sedan bar det av till stallet. Jag och Madde tog oss en tur. Tyvärr var marken stenhård och knövlig så det blev mest skritt och någon kort sträcka trav men vi var ute mer än en timme iaf. Svinkallt var det också, nu är det dax att börja klä sig ännu varmare.

Väl hemma var det riktigt skönt med en varm dusch så man tinade upp igen.

Nu överväger jag en sväng till Ikea men jag tar det nog en annan dag. Men jag måste iaf åka och handla lite mat. Har lagt en fläskfilé i marinad igår som jag ska laga till sen, det ska bli riktigt smarrigt!

Här är en bild från i somras när jag och Emma var vid en sjö och fotade.


Foto: Emma Bertilsson


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag höll tusan på att frysa ihjäl,men nu har jag tinat efter ett varmt bad!

Puss o kram

2009-12-13 @ 18:03:20
URL: http://www.tinge.sportsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0