Män som hatar kvinnor!



Vi såg "Män som hatar kvinnor". Jag har hört av många kompisar som sett den, att den ska vara superbra. Jag håller med dem, den var en mycket bra film måste jag säga. Länge sedan jag såg en film som var så bra.

Stundtals riktigt äcklig och vidrig men som helhet mycket bra, spännande och tänkvärd film. Har du inte sett denna film så rekomenderar jag att du ser denna.

Det är en trilogi av Stieg Larssons böcker. Filmen vi såg ikväll är första filmen och tvåan "Flickan som lekte med elden" finns också på DVD, så jag och E funderar på att se den imorgon kväll! :)


Mysigt att kolla på film med en katt i knät! Maxi heter hon :)


Någon av er som sett någon av dessa tre filmer? Eller kanske läst böckerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0