Morgonens ridtur!


Frosten på bilen

Ser ni våran skugga? :)



Ridturen i morse var riktigt härlig! :D
Solen har inte visat sig mycket den sista tiden men nu sken den och det var riktigt vackert då det var en massa frost överallt. Det var neråt -5 grader och riktigt vintrigt ute. Jag red en sväng upp i skogen som jag vet att izze älskar att vara i.  Vi gick på en stig som vi inte ridit på ett tag och ett dike som vi brukar hoppa över var översvämmat så vi fick vända. När vi vände blev Izze superduper pigg och vägrade skritta på stigen så vi galopperade i skrittempo hela vägen tillbaka på stigen. Han satte inte en fot fel där mellan rötterna och stenarna ;) Jag skulle aldrig få för mig att galoppera på den där stigen annars men det går så bra när man har myror i brallan tycker Izze! :D

Bilderna ovan är från våran tur! Härligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0