Vintrig ridtur!

Det var en riktigt härlig ridtur nu på morgonen! Det blåste ganska kallt men jag hade klätt mig väl så jag frös inte. Vi tog en tur upp i skogen. Izze älskar att vara i skogen och var riktigt pigg så det var inte många skrittsteg genom skogen på de smala rotiga stigarna. Det var sakta sakta galopp genom hela skogen. Sedan när vi kom ut på gräsvägen bar det av i galopp och han frustade förnöjt varje steg. Det var riktigt trevligt att rida när det var ljust och all snö på träden.


bilderna är lite suddiga men som sagt var det svårt att skritta ;)

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: hihi ja, dom e mega goda kan jag lova! :D

2009-12-16 @ 18:54:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0