Det gick! :D

Jag lyckades designa om min blogg lite aldeless själv, nästan! Super enkelt nu när jag vet hur man gör! :D
Jag fick tips av Emma om en sida som heter desginadinblogg.se och där kunde jag läsa mig till hur man gjorde. Mycket bra sida!
Nu framöver kan jag ju fixa och trixa lite med bloggdesignen hur jag vill! :)

Ni som inte ser någon skillnad, titta i vänster marginalen där jag lyckades lägga in ett par bilder.

Tusen tack Emma för tipset!

Så vad tycker ni nu? Blev den lite snyggare min blogg?

kram på er!

Här ser ni en bild från bilplåtningen som jag beskurit om själv! Hoppas inte Andreas (fotografen) misstycker! :)


Foto: Andreas Reichenberg
Makeup: Vicky Le


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0