Mer gamla bilder!



Hittar bara fler och fler snygga bilder! :D Jag började spela fotboll när jag gick på lekis och först spelade jag med killarna då det inte fanns något tjejlag där jag bodde. Sedan blev jag "värvad" till ett tjejlag i närheten. På den här bilden gissar jag att jag gick i mellanstadiet. Jag spelade fotboll fram till år 2000 skulle jag tro. Jag slutade när jag skulle börja plugga på universitetet. Det är jag som är nr 3 från vänster på bilden.

På den andra bilden ligger jag och sover med min katt Trasslan. Hon sov hos mig varje natt :) En period när vi hade tre katter så sov alla tre hos mig varje natt. Riktigt mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ahh ja dne kalla rjag tv-hylla så därför jag inte fatta =)

2009-11-28 @ 20:15:38
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0