Min häst är en krutdurk!

Oj oj, ikväll fick jag mig en åktur! Har inte ridit på 2 dagar så idag fick jag igen för det :) Bushäst! Allt var mkt spännande och hade väldigt svårt att skritta, gärna lite galopp på stället. Till det hela hör ju också att det snöade, blåste och var kolsvart ute så med både överskottsenergi och larv samtidigt så blir det gärna så. Det är ju att det är lite fart i kusen! :)

Jag tog några bilder på honom med mobilen nu ikväll. Han börjar bli riktigt lurvig av all päls han har fått och detta är bara början...

 


Ser ni hans tunga? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart står han uppstallad? Vore kul med en inlägg med lite fakta om pållen :)

2009-11-05 @ 22:30:17
Postat av: linda

var står ha känner igen stallet..

2009-11-16 @ 11:37:37
URL: http://stunzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0