Regn, regn och åter regn!

Gud vad vädret är tråkigt! :( Det har regnat flera dagar i sträck! De stackars hästarna simma snart fram i sina hagar och rida när det är kolsvart och regnar är inget hit direkt. Jag tycker man själv känner sig mkt tröttare när det är dåligt väder. Jag struntade i att rida idag då jag vet att Izze inte gillar att bli riden när regnet öser ner. Han blev heller inte klippt idag för hon som äger stallet skulle iväg. Men vi ska boka en annan tid för klippning inom en snar framtid. :)

Ikväll tänkte jag bara ligga och mysa framför tv:n och inte göra ett smack! Det är skönt att unna sig det ibland! :)

Trevlig kväll på er!

Regnar det där du bor med?

Här är en bild som jag tog när jag var på Öland i somras och fick låna med mig Emmas gamla kamera Nikon D40.


 

Kommentarer
Postat av: Camilla - Design & Foto

svar: hihi ah :)

2009-11-19 @ 22:51:03
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0