Sofia a la fotograf!

I somras när jag var på en kompis bröllop på Öland lånade jag Emmas kamera Nikon D40 för att kunna fota lite bättre bilder än vad man kunde med min kassa digitalkamera där batterierna tar slut hela tiden!

Jag är rikigt sugen på att köpa mig en enklare systemkamera för att kunna lära mig mer om foto då jag tycker att det är riktigt kul att fota! Jag har sedan jag var riktigt liten tyckt att det var kul att ta bilder men det har aldirg blivit av att jag skaffat mig en vettig kamera.

Här är några bilder som jag tog när Emma skulle visa mig lite hur kameran fungerade. Supersnälla Emma var en mycket bra lärare och jag kände mig riktigt nöjd med mina första bilder som jag tagit med en systemkamera :)

Här är några bilder från Öland. Vad tycker ni om bilderna? :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0