Söndag!

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon! Åt frukost nyss ;) Riktigt skönt då jag går upp 05.20 varje morgon annars på veckorna.

Det som står på schemat för dagen är ridning, handla och plocka undan här hemma. Blir ingen ridning med E hon hade lyckats få tag i en plats på en kurs hos favorit tränarn. Det lutar åt att jag tar o hoppar lite i paddocken idag, känner mig lite sugen på det! :)

Jag fick en bild av Emma där hon lekt lite i Photoshop med färgerna. Det är bara en testbild men jag gillar den ändå :)

Ha en skön söndag!


Foto: Emma Bertilsson


Kommentarer
Postat av: Alice & Vardagen

Hejsan!



Fin blogg, hoppas att du får en skön kväll.

Allt väl annars??



Kram

2009-11-15 @ 18:22:21
URL: http://aliceyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0