Söndagens plåtning!

Är precis hemkommen från dagens plåtning med Christer. Vi hade riktigt kul och det blev nog ett par bra bilder! Temat för våran plåtning var tomte. Det var tomteluva, packet och en heldel julkulor :)

Gårdagskvällen blev riktigt trevlig trots att jag inte planerat att jag skulle ut. Vi var hemma hos T och hennes kille på förfest sen var vi på Blue moon. Jag har känt ofta sista tiden att jag inte tycker att det är så kul på krogen. Det är lite samma visa varje gång. Men jag tyckte vi hade kul ändå, speciellt på förfesten, där jag träffade nya trevliga människor. Alltid kul att träffa nytt folk! :)

Här har vi en bild när jag och Emma plåtade i Emmas lägenhet med olika bakgrunder i augusti i år.
Vad tycker ni om bilden?






Kommentarer
Postat av: vexy

I like it :)

2009-11-22 @ 22:40:38
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0