Studiofoto!

God morgon!

Idag blev det sovmorgon, gud vad gött! :)

Idag ska jag iväg med Emma och Lina och fota i studio. Jag ska både vara modell och fotograf! :) Ska bli riktigt kul!

Innan jag drar måste jag verkligen fixa till här i min lägenhet. Diska, plocka undan, dammsuga mm. Ikväll blir det middag här hos mig och spela spel. K har även fest så vi får se om vi drar dit sen en sväng.

Ridningen skippar jag nog idag då jag känner mig riktigt förkyld och har ont i halsen.

Dansade streetdance och breakdance i torsdags, det var riktigt kul! Jag älskar att dansa. Jag känner fortfarande av det i armarna kan jag säga. Förmodligen tog det mest på armarna när vi skulle göra "masken" och "L".

Här är några gamla bilder från min andra plåtning i studio 2008.


Foto: Thomas V.

Foto: Thomas V


En Behind-The-Scenesbild


   Foto: Emma Bertilsson

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad konstigt, den är tydligen hackad :S



Hoppas allt är bra med dig!

2009-11-07 @ 12:08:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0