Hos föräldrarna!

Idag har jag varit hemma hos morsan och farsan. Försökte på förmiddagen att beställa en fotokalender åt morsan men det var det mest irriterande jag gjort på länge. Programmet som det företaget använde var det mest krångliga jag varit med om. Jag var tvungen att göra om samma sak minst 5 ggr för att programmet skulle fatta vad det var jag ville göra. Sen när jag äntligen krånglat klart, trodde jag, så gick det inte att ha stående bilder heller. Så nu måste jag hitta ett gäng nya bilder på min pappas hårddisk som inte direkt har någon logisk ordning på var alla bilder finns.. suck! Jag la ner verksamheten och får fixa det där en annan dag!

Under tiden som jag svärde över den där kalendern gjorde farsan några fina lycktor av pumpor som han odlat i sommar. Jag tog några kort på dem nu på kvällen och de blev riktigt fina! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0