Ny design!

Snälla Emma har gjort en ny design åt min blogg! Visst blev den fin?
Tusen tack supersnälla Emma! Jag kan inte sånt där alls så det var tur att jag fick hjälp! :D

Det blev ridbanan idag för mig och Izze. Vi tränade bla. galopp i en åtta över en förhöjdbom. Över hindret bytte vi galopp och svängde åt andra hållet.  Han var riktigt duktig när han lugnade sig lite och förstod vad vi skulle göra! Lite pigg var han allt och ville gärna göra det lite snabbare än vad jag tyckte. Han blir alltid väldigt mjuk och fin av att man rider på 8-volter, och hoppa över små kavaletti tycker han är riktigt kul också då han gillar att hoppa!

Nu ska jag äta kvällsmat, har egentligen inte ätit något vettigt på hela dagen så nu börjar det bli dax. Återkommer senare och publicerar då en ny bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Det är jättekul att du äntligen har börjat blogga! :D Ser fram emot massor av inlägg!

2009-10-29 @ 21:07:57
URL: http://gilraen.se/blog
Postat av: LINA PALM | Fotoblogg

Riktigt fin design, gillar det! :D

2009-10-29 @ 21:13:51
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0