Ut och ta en öl? Varför inte?

Igår kväll åt vi en underbart god middag hos morsan och farsan. Vi åt ungsbakad lax med ett täcke av creme fraiche och pesto och pressead potatis. Hur gott som  helst! Jag åt det första gången när en kollega bjöd hem mig på middag och sen dess har jag blivit sugen på att göra det rätten själv. Hur lätt som helst att laga till faktiskt!

När vi ätit och satt och mös framför öppna spisen och kollade på tv så messade jag E för att kolla vad hon gjorde ikväll. Hon kände sig sugen på att gå ut och ta en öl. Så varför inte tänkte jag! :)

Vi var först till Lounchen där vi mötte upp H och sedan gick vi vidare till Harrys. Jag brukar aldrig vara ute på fredagar och det var länge sedan jag var ute i min gamla hemstad. Vi hade riktigt trevligt! På Harrys spelade de riktigt bra musik faktiskt så det blev endel dansande. Det var lagom mycket folk ute också så man slapp trängas. Inte kul att behöva stå tätt som packade sillar när man är ute. Det var kul att träffa E och catcha upp lite vad som hänt sista tiden! :)

Jag och E fastnade på vimmelbilderna så jag kanske lägger upp en bild senare!

Vad gjorde ni igår?

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0