Bild 3!

Idag har jag varit och hjälpt Christer i studion. Fixade lite med utskick, kom med många idéer och fixade skyltningen. Vi planerade även in en fotosession med en tjej som jag ska vara med och styla nu snart. Ska bli kul! :)

Lunch blev det på Pasha idag med, men idag blev det en mycket god vedungsbakad pizza istället.

Nu på eftermiddagen åkte jag till stallet. Först kollade jag när Viktoria, Anna och Frida hoppade och sedan red jag en sväng på Izze i paddocken. Han gick jättefint och avslappnat och gjorde sidvärtesrörelserna mkt fint, bästa någonsin faktiskt. Han bara gjorde övningarna hur lätt som helst, som rinnande vatten efter en stund så det kändes mkt bra. :)

Här är en bild till från plåtningen med Patrik.


Foto: Patrik N
Modell/redigering: Jag, jan-10

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Hej hej..

Jamen sno den bilden om du vill.. Skriv gärna med lite info om vart den kommer ifrån om du vill =)



Mvh Johan

2010-04-09 @ 22:25:21
URL: http://jgp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0