Stilstudie från dagens dressyrpass!

Blev inte att jag red lektion för Ewa idag. Ella ska tävla distans imorgon så all fokus lades på henne och Jasmine :) 

För mig och Izze gick det sådär idag. Han gillar inte att springa i vattenpölarna som var här och där på ridbanan och varje gång vid ena kortsidan så attakerade en häst som går i hagen precis bredvid. Lite distarherande moment kan man säga.

Jag tyckte inte Izze kändes lika lösgjord och fin idag, vet inte om det berodde på dålig ridning från mig eller om man ev hade träningsvärk efter hoppningen i förrgår. Kan ha varit en kombination. Några steg fick vi som var fina iaf och det är de jag får vara nöjd med! :)

Här kommer två bilder på min dåliga sits från idag... Viktoria var snäll och knäppte lite kort när jag red.

Sträck på mig, luta mig bakåt och fram med skänkeln... plus lite till ;)

Snäll pålle som jobbade bra stundtals ändå trots att jag sitter som ett Z! ;)





Nu blir det att ligga i hårdträning med min sits mina vänner! Skam den som ger sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0