Styla en plåtning!

Nu ska jag iväg till Ikea och sedan köpa lite saker till en plåtning som jag ska styla i em. Ska bli jättekul! :) Modellen är jättefin och jag känner på mig att detta kommer bli hur bra som helst!

Hoppas jag hinner till stallet senare och rida en sväng på Izze. Igår red jag och Emma ut en kort sväng och sedan red jag och Izze på ridbanan. Han kändes väldigt mjuk och fin och det kändes som att massagen verkligen hade gjort skillnad. Han har inte känts särskillt stel att rida innan heller men nu kändes det skillnad! :)


Foto: Emma Bertilsson

Bilden är från i våras då vi var och tränade hoppning på Trossnäs på gräsbanan.

Ha en bra dag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0