Tacos!

Igår kväll var Viktoria här och vi åt tacos och kollade på Jävulen bär prada. Tidigare i veckan var vi lite sugna på att ev gå ut men vi höll båda på att somna i soffan efter maten.

Jag hade varit hela dagen i stallet och fixat för 18 hästar, smörjt mina ridgrejor och ridit på Izze. Viktoria hade gjort högskoleprovet hela dagen och sedan var hon i stallet och red på Doriz. Så när vi kom hem från stallet, hade duschat och ätit, tog energin slut i min soffa kan man säga :)

Igår gick jag med Izze i solrosen och sedan red jag barbacka i paddocken i lite skritt och trav. Han var supermjuk och fin. Jag har märkt att det gör susen med solrosen som en del av framridningen då han lossnar och blir mjuk mkt fortare. Efter ridturen blev det massage och stretching.


Izze i solrosen


Ghadir och Viktoria i solrosen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0