Bättre väder tack!

Idag har jag varit förbi hos Malin och vi skulle ta lite fler foton men det regnade ju. Jag fotade en häst som gick i vattenmaskinen, men det huset där vattenmaskinen står är nybyggt så det finns inte ännu några lampor i taket vilket gör att det blir svårt att få några bra bilder.

Vi fikade, tog in hästar, medicinerade några hästar och sedan la jag in lite nya bilder på hemsidan.

Precis när jag skulle åka hem ringde Ella och frågade om jag ville äta middag men henne och Viktoria. De hade gjort mkt goda enchiladas som vi åt med fetaostsallad. Mycket smarrigt! :)

Nu blir det kolla tv, tänkte ev dra på någon film.

Ha en trevlig kväll!




Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0