Dagens plåtning!

Idag var jag och Frida ute och red i sandgroparna. Vi red runt och hittade lite nya vägar som vi inte ridit på tidigare och vi red ner i ett sandtag med vatten i. Det var vatten upp till kotorna på hästarna och vi travade och galopperade igenom det några gånger. Hästarna tyckte det var riktigt kul och blev riktigt taggade :)

På em åkte jag och Emma ut och fotade på en strand. Det blev bilder på stranden och i vattnet. Inte särskillt varmt i vattnet kan jag säga och det var en utmaning att se avslappnad ut på bild.

Jag har sett bilderna i datorn och jag tror de kommer bli kanon! Emma är superduktig :)

Här kommer en bild från en annan duktig fotograf:

Foto: Michaela Dahlström
Modell: Jag, juni-10


Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

det va det också:D

2010-08-17 @ 10:14:23
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det ska bli kul att se era bilder! :)

2010-08-17 @ 11:31:36
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0