Dressyr!

Igår red jag dressyr på Chanell på paddocken. Hon var lite stel i början men mjukade upp på slutet. Izze fick vila igår och fick sig istället en behandling med infrarött ljus på en stel muskel i nacken samt lite ompyssling.

Idag blev det dressyr på ridbanan med min fina pålle. Han kändes mjuk och fin redan från början och gick riktigt avslappnat och fint även i galoppen i båda varven! :) Kul att han börjar jobba i fin form nu även i galoppen, trots att detta bara är andra dressyrpasset efter sommarens uteritter i skogen.

Imorgon ska jag och Ella rida ut på Izze och Chanell tänkte vi. Nu ska jag åka över till Viktoria och vi ska laga mat, äta chpis och kolla på film.

Ha en trevlig fredagkväll!

Här är några bilder på Abbe, en av mina bästa kompisars hund:









Foto: Jag
Modell: hunden Abbe :)


Kommentarer
Postat av: CJ

Vilka fina kort!

2010-08-29 @ 17:24:34
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0