Första dagen på nya jobbet!

Idag har jag gjort första dagen på mitt nya jobb. Ska bli mycket spännade och lärorikt känner jag. Lite annorlunda arbetsuppgifter från mitt förra jobb, men det är fortfarande inom samma yrke. 

Nu kanske någon undrar vad det är jag jobbar med, men det tänker jag inte skriva om i denna blogg. Jag har ett jobb där jag har sekretess, så mycket pågrund av det skriver jag inte ut vad jag jobbar med här i bloggen :)

Men känner någon för att gissa på vilket yrke jag har får ni gärna skriva det som en kommentar. Kunde ju vara lite skoj att se vad ni tror. Iofs vet jag att många som läser den här bloggen känner mig så ni redan vet vad jag jobbar med :)

Nu ska jag till stallet och pyssla om min pålle.




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Christer, Xdesign

Snyggt djup o komposition, vackert och stämningsfullt ljus ni kombination med härliga färger, en underbart vacker bild, Kramar X

2010-08-27 @ 07:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0