Höst!

Nu börjar det verkligen kännas i luften att det är höst ute. Kallare på nätterna och när solen inte är framme så är det ingen värme längre. Fördelen med hösten är ju dock att det blir så fint på träden när alla bladen blir gula och man kan med gott samvete sitta inne och mysa med tända ljus och se på film.

När bladen blir gula planerar jag att ta lite nya bilder på Izze framför de gula träden. Liknande som denna bilden här nedan som Emma tagit på Izze 2008. Kanske till och med lyckas få Emma att fota min älslsking lite :)

Nu ska jag dricka ur kaffet och dra till stallet och rida.

Ha en trevlig kväll!


Foto: Emma Bertilsson
Häst: Izze

Kommentarer
Postat av: Gilraen

Klart jag fotar din älskning igen när det börjar gulna. :) Kan ju va kul och se hur man utvecklats. ;P

2010-08-30 @ 18:25:58
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Gilraen

SVAR: Haha ja. Men dina små smycken får ju plats iaf. ;P Blir det inte lika trassligt i påsarna. hihi.



Ja, det tycker jag låter som en bra idé. Hoppas inte han hinner få björnpäls bara.

2010-08-30 @ 18:29:45
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0