Filmkväll!

E kom hit och vi kollade på film. Det blev Slamdog Millionaire, en film från 2008 som jag bara hade hört positiva saker om.

Filmen handlar om en kille som växer upp i slummen i Bombay. Han lyckas komma med i tv-programmet "Vem vill bli miljonär"och blir senare gripen misstänkt för fusk. Under förhören hos polisen berättar han om sitt liv och hur han kunde svaren på frågorna.

Jag tyckte att filmen var mycket bra! För er som inte redan sett den är detta en film jag rekomenderar er att se.




Någon av er som sett filmen? Vad tyckte ni?

Till filmen åt vi fruktsallad, chips, dipp, godis och cola. Mycket gott! :)





Jag fick en present av Emma och Marko förut idag för att jag var kattvakt åt Felix :)


Ett jättefint turkost ljusfat! :)

Passade mkt bra in i min lgh då jag bl a har turkosa gardiner och ljuslycktor.

Tusen tack Emma och Marko! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0