Kläder! <3

Hittade en hel del fina vårkläder på Gina!







Vad tycker ni om dessa?

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Visst kan hålla med dig till en viss del, men hela den här världen är ju bombad med opassande saker. De som gillar den gillar den, de som tycker den är opassande behöver inte titta på den. Jag försöker inte vara någon förebild för någon, för jag tror inte att mänskliga förebilder existerar. Jag skapar det jag känner för tillfället och ibland vill jag sprida vettiga budskap och ibland vill jag inte skapa nånting annat än en det som ploppar upp i huvudet för tillfället. Och sexy graffiti är utav det sistnämnda. Men jag blir jätteglad över att du gillar mina andra verk, det betyder mycket :)

2010-02-25 @ 13:33:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt snyggt :D

2010-02-25 @ 14:06:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0