Middag hos Vicky!

Nu har vi planerat det sista inför "Modell för en dag" på lördag. Det kommer bli skitbra och det ska bli riktigt kul! :)

Ikväll har jag varit hemma hos Vicky och hon har bjudit mig på jättegod asiatiskmat. Supergott var det verkligen!

När vi ätit så sminkade Vicky mig och sig själv och vi nördade loss ordentligt med kameran! :D Vi hade skitkul! Tror vi fick till ett par bra bilder och några mindre bra ;) men som sagt kul var det och många skratt blev det!

Här är lite bilder som jag tog med mobilen:


Vår planch, ser ni mig på bilden? :)


Vickys supergoda wok!


Vi spelade ett spel på datorn som heter O2JAM(?) det var som guitarhero fast men spelade synt och det var på datorn. Vicky ägde :)


Efter att Vicky sminkat mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0