Modell för en dag!

Idag hade vi vårat projekt Modell för en dag! Vi var ett helt gäng som jobbade bl a makeupartist, fotograf, modellcoach, säljare, kundmottagare mfl.

Vi hade en riktigt trevlig kväll och alla kunder verkade nöjda! :)

Nu är jag riktigt trött efter mer än 10 h jobb, men kul var det!

Tänkte visa er ett par "Behind the scenes bilder" som jag tog med mobilen. Kommer visa er fler en annan dag då jag även fotade lite mer med en annan kamera.





Bakom mig ser ni en utav bakgrunderna och Christer som plåtar en av "modellerna-för-en-dag".


En annan av bakgrunderna

Kommentarer
Postat av: susanna

SV: jag hade dig som idrottslärare då ju :) coolt att se dig såhär, haha shit. sassa vi saknar dig :( alla vi från österleden

2010-02-07 @ 17:59:41
URL: http://susannaeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0