2009 i frågor och svar!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började blogga, det trodde jag aldrig! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar inte ha några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte i år men det är några på väg.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag väldigt tacksam för!

5. Vilka länder besökte du?
Har bara varit i Sverige i år (2009)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En systemkamera!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
23 juli då min bästa vän gifte sig! :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag känner att jag utvecklas hela tiden på mitt jobb.

9. Största misstaget?
Finns säkert många, men de skriver jag inte om här ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nix, frisk som en nötkärna! :) Vågar knappt skriva det.. peppar peppar! :)

11. Bästa köpet?
En Zaldisadel till min pålle. Allround mot hopp, mkt bra sadel!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hästen <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker, men de som gör mig mest glad är min familj, vänner, Izze och mitt jobb. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bad Romance -Lady Gaga, Battlefield - Jordin Sparks mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma skulle jag tro, jag är en ganska glad person :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer med min häst och besökt några av mina bästa vänner i bl a Göteborg.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gått och lagt mig sent på kvällarna...

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och släkt.

19. Blev du kär i år?
yes, and got over it ;)

20. Hur många one night stands?
Ingen kommentar, men inte min grej, har vuxit ifrån det känner jag!

21. Favoritprogram på TV?
Hinner sällan se på tv.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Mycket sällan jag hatar någon, tycker mer synd om dem...

23. Bästa boken du läste i år?
Vet inte om jag läst någon som inte var jobbrelaterad.

24. Årets bästa film?
Svårt

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade, öppnade fina presenter :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Förmodligen. Fler resor.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svårt, men måste nog erkänna att jag kört hårt på leggings.

28. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner och min häst

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

30. Vem saknade du?
Mina vänner! Folk som flyttar från stan och gamla vänner i hemstaden.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Nya kollegor och vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0