Buspållen!

Idag blev det en ridtur med Izze i skogen. Riktigt rolig tur och Izze var piggare än piggast! :D När vi skulle passera ett träd eller snarare en tjock gren som låg över stigen i skogen så hoppade han över den. Jag trodde han skulle pressa sig förbi den som han brukar göra när vi rider i skogen, men han tog i och hoppade över den :D
Haha, det var jag inte riktigt beredd på. Nog för att jag tänkte tanken då han var riktigt laddad men ändå. Grenen var i höjd med hans bog/hals och det kanske inte är något man i första hand hoppar över då man kommer skrittande.

Han brukar göra så med grässtrån och grenar som ligger över vägen när han är riktigt pigg, men denna trodde jag var lite för hög för att han skulle göra så med denna, men icke! Han klämmer i och hoppar den token! Haha. 

Min hopphäst detta! Han är så rolig gamlingen! Han har verkligen vaknat till liv ordentligt efter distanstävlingen som vi red. Han älskar ju att få ta i och jobba.


Foto: Hans Röjder

Denna bild är tagen 2008 på mig och Izze på Trossnäs Horseshow.


Kommentarer
Postat av: Emma Albinsson

Vilken snyggning :D

2010-02-01 @ 21:58:16
URL: http://imadollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0