Dagen idag!

Det blev ridning i djupsnö idag med Izze. Han är så söt då han tycker det är så himla kul! Trava med höga knän och öronen spetsade och sedan galopp så fort som möjligt och frusta nöjt i varje steg! Vi red i lite omväxlande tempo men jag behöver bara tänka ökning så är han med på noterna, sötnosen! :)

Åkte sedan hem och tog en dusch och åt upp sushin som blev över från igår. Mumsigt!

Var hos Christer (fotografen) en sväng också och valde ut bilder från senste plåtningen. Vi smidde också lite planer för kommande plåtningar. Ska bli riktigt kul!

Får hoppas han får tid att fixa några av bilderna nu snart då det vore kul att visa er några nya bilder! :)

Imorgon ska jag ner och fixa en ny bild till mitt körkort. Sånt ät tråkigt tycker jag då jag alltid lyckas se ut som en mupp på körkort, pass mm.

Tänkte för skojs skull visa er bilderna som jag förnärvarande har på mitt körkort och pass. Ser lite annorlunda ut då mot nu.

Mitt nuvarande körkort:

Bild tagen när jag var 18 år

Mitt pass:


När jag var 22 år.


Bild tagen idag



Lite skillnad va? :)



Kommentarer
Postat av: Tobias

Skillnad, du är snyggare nu :D

2010-01-20 @ 22:39:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0