Dagens plåtning!

Idag var jag och fotade med Patrik, en fotograf som jag inte har fotat ihop med tidigare. Jättekul att fota med nya fotografer tycker jag, man lär sig massor av det! :)

Han ville ta lite bilder som han kunde ha i sitt skyltfönster. Först och främst svartvita bilder med inspiration från den kända danska fotografen Morten Krogvold. Han hade en idé om att jag skulle sitta på huk i några ganska enkla svarta kläder. Patrik hade varit på en fotomässa och sett denna bild men vi hittade den tyvärr inte på nätet, annars hade jag kunnat visa er.

Det blev ett gäng bra bilder som vi valde ut.

Här är några behind-the-scenes-bilder från idag tagna med min mobil.


Studion





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0