Dagens shopping!

Idag fick jag almanackan som jag vann i Carolines tävling! Tack så mkt Caroline! :)



Jag var även iväg förut och shoppade lite grejer. Ansiktstvätt, ansiktscreme, hudlotion mm.

Igår gjorde jag en ansiktsmask med Neutrogena visibly clear 2-in-1 wash/mask. Jag tyckte jag märkte skillnad direkt efteråt och även imorse. Min porer hade dragit ihop sig och var mkt mindre. Det som också är bra med denna produkt är att man kan ha den som både ansiktstvätt och ansiktsmask.

Jag köpte även Neutrogenas ansiktscreme då min gamla har tagit slut.

Någon som är intresserad av en recension när jag använt produkterna ett tag?


Apoteket 65 kr.


Apoteket 65 kr.

Jag köpte också äntligen en ny kalender, min nya tog slut i början av januari. Jag lyckades hitta en precis sådan som jag ville ha. En som man kan byta framsida på själv om man vill. På framsidan är det en plastficka som man kan sätta dit vilken bild man vill där. Det kommer förmodligen bli en bild på Izze :)


Coop forum 129 kr

Kommentarer
Postat av: Rania

tackar, jag med! en liten poser var hon allt ;) haha

2010-01-27 @ 08:36:25
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Caroline Dahlén

vsg, men de va pappa som drog ditt namn ;) jag vill absolut ha en recension på den första! har kikat på den ett tag. :P

2010-01-27 @ 18:14:11
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0