Körkorts kort!

Idag var jag och fixade nya bilder till körkortet. Inte helt nöjd med min egen insats på bilderna, men de får duga :)

Var även och fikade hos Christer och åt semlor. Mycket smarrigt, första semlan i år. Träffade lite andra trevliga människor hos Christer med så det var kul.

Idag har jag även bokat in en ny plåtning med en ny fotograf. Syftet med plåtningen är att fotografen ska ha bilden i sitt skyltfönster, så det ska bli lite kul! Nu återstår bara att fundera ut en passande outfit till hans idé.

Jag och Emma har även bokat in en plåtning nästa helg som jag tror kommer bli riktigt bra! :)

Även jag och Christer har lite planer så snart kommer det nya bilder här i bloggen!




Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag

Bilden är från i somras

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

De blir massa fota nu då. du som va så sugen! ;D Jag åt också årets första semla idag.

2010-01-21 @ 21:36:03
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0