Lite gamla terrängträningsbilder!

Får väl roa mig med att blogga när jag lyckats vända på dygnet så jag inte är trött för fem öre fast klockan är mkt!

Hittade lite gamla terrängbilder på mig och Izze när vi tränar för Björn Palm. Nu längtar jag verkligen till våren så vi kan hoppa terräng! :)

Bilderna är inte särskillt bra men de får duga!




Ner i vattnet, genom vattnet, hopp upp ur vattnet, mellanlanda och hopp över smal stock! :)

Björn ser nöjd ut i tredje bilden så vi måste ha gjort någonting bra! ;)



Upphopp


Nedhopp


Grav med stock


Vedhög i lite snabbare tempo (farsan har lite svårt att hinna med att ta kort)


Stock

Terräng/fälttävlan tycker jag är det roligaste inom ridsporten. Vilken gren föredrar du?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där såg kul ut! Jag red när jag var yngre men inte längre. Fin blogg! :)

2010-01-02 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0