Min allra första modellbild!

De ringde till mig från The Studio Group i november 2008 och frågade mig om jag ville vara med på modell-för-en-dag och att om jag ville fick jag ta med mig några kompisar.

Jag bjöd med mig Emma, Maria och Sofie. Vi skulle ta med oss tre stycken ombyten och så skulle en makeupatrist sminka oss. Ville vi inte köpa några bilder efteråt skulle det inte kosta något.

Det var en mycket rolig dag och det var en helt ny upplevelse!

Lite kul var att fotografen frågade om hon fick använda mina bilder i sin portfolio :) Haha, jag som tyckte att jag aldrig blev bra på bild innan.


Foto: The Studio Group
Modell: Jag
Makeup: kommer inte ihåg hennes namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0