Ridhuset!

Idag red jag, Madde och Viktoria till ridhuset för att rida. Det tar ca 40 min att skritta dit. Kändes inte så långt när man har sällskap. Vi red dressyr och alla hästarna kändes riktigt fina.

Jag och Izze har ju inte ridit på ridbanan och ridit dressyr på ett tag nu när det varit snö och fruset. Vi har mest ridit ut. I förrgår var vi ute och travade och galopperade i djupsnön vilket jag tror lösgjorde honom för idag var han väldigt fin och mjuk. Han brukar vara stelare i höger varv men det märktes inte av idag alls förutom i galoppen men det kändes bättre än vanligt! :)

Det var ett lyckat ridpass idag och jag känner mig peppad att rida bort till ridhuset fler ggr. Känner mig lite sugen på att hoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0