Snabba Cash!

Filmen var riktigt bra! Huvudrollsinnehavaren Joel Kinnaman gjorde en mycket bra skådespelarinsats och riktigt snygg är han ju också ;) hehe

Jag var lite tveksam vad jag tyckte om filmen direkt efter jag sett den, men nu när jag kommit hem och tänker efter så var den väldigt bra. Filmen skildrade några tragiska människoöden, speciellt den lilla flickan. Ni som sett filmen förstår kanske vad jag menar. För er andra kanske jag inte ska avslöja för mycket.

På samma bio som vi var på var det en kille i 20 års åldern som höll på och pratade högt och väsnades. Han reste sig även upp och gick fram och tillbaka några gånger under filmen mitt framför bioduken. Det fanns ingen täckning för mobiltelefoner i biosalongen men han låtsades ändå som att han pratade i mobilen. Vi funderar på om han var onykter först men eftersom han inte vinglade så måste han nog ha tagit något annat. Lite obehagligt faktiskt! :(

Sist när jag och E var på bio var det också en mkt konstig kille i publiken som pratade högt med sig själv. Det verkar finnas en del speciella människor på bion i den här staden...

Vad tycker ni som sett filmen? Bra eller dålig? Ni andra är ni sugna på att se den?

God natt sötnosar!




Kommentarer
Postat av: Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Haha ja mycket knepigt folk finns det, man ska ju inte ens ha på mobiltelefoner i biosalen... Ska se filmen så fort jag får tillfälle, håller på att läsa boken nu, den är grymt bra :-)

2010-01-28 @ 15:32:54
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0