Tack Christer!

Var hos Christer igår och bl a så frågade jag honom om han inte hade lust att ta en titt på min CV och mitt personliga brev. Det gjorde han såklart så snäll som han är! :D

Idag fick jag tillbaka den, det var snabba ryck och jag blev supernöjd med den!

Tack supersnälla Christer! :D

I övrigt idag har jag bistått som taxichaffis till mina vänner utan bil ;) Nej, då men vi var en sväng och shoppade lite i diverse affärer. Som tack blev jag bjuden på tacos ikväll! Det tackar jag ju inte nej till ;)

Imorgon ska jag och Izze vara med på en "prova-på" distanstävling. Den är bara 2 mil men det är kul att testa på tycker jag :)

När vi ridit klart väntar korvgrillning och det är ju inte helt fel. Morsan och farsan kommer med också och hjälper till med lastning mm. De är så snälla!

Jag, E och E tänkte rida ihop i en klunga runt banan så det kommer nog bli en trevlig ritt!

Håller tummarna att allt går vägen nu imorgon!

Ha en trevlig kväll!


Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: vexy

jättegärna :) ska du dit är det bara att hojta till så styr vi upp något :)

2010-01-22 @ 19:27:19
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0