Dagens outfit!

Det var länge sedan jag la upp dagens outfit så idag tänkte jag att det var dax ;)

Nu på kvällen var jag nere på stan med I. och vi åt sushi vid Klarälven i stan. Efter det blev det en fika på Coffe house by George. Riktigt trevligt hade vi, så det får vi göra fler ggr helt enkelt.


Svart, lång, v-ringad kofta - Lager 157
Vitt linne med Zebratryck - Top Shop
Blå byxor - Vila
Sadaler med kilklack - Skopunkten

Imorgon ska jag modella på en plåtning med Christer. Temat är somrigt och vid vatten så jag tror det kommer bli nice! Ska bli kul iaf! :)

Jag återkommer imorgon med lite BTS-bilder och berättar hur det gick.

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jeanette (fotoblogg)

HejHej om du har läst min fotoblogg så finns jag nu på TVILLINGBLOGGEN ;)

http://thegoodandtheeviltwin.blogg.se/



MHV Jeanette

2010-07-16 @ 20:30:30
URL: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0