Dagens shopping!

Idag var jag och Viktoria nere på stan och shoppade lite. Hon hittade sina jeansshorts som hon ville ha samt några linnen. Jag shoppade ett par leggings, ett linne, ögonskugga, nagellack, ansiktskräm och mascara.

Jag var även och klippte mig hos duktiga Ravin på Hair & Face, jag blev mkt nöjd! Lite förändring blev det allt :)
Jag kan ta en bild imorgon och lägga upp.

Vi lunchade på stan och åt sushi, gud vad gott det var! Lite senare blev det även fika :)

Detta shoppade jag idag:


Lady gaga-linne från Hm och leggings från Åhléns.


Brun o beige ögonskugga, svart nagellack och favoritmascaran från Hm.

Imorgon är det dax för fototräff här i Karlstad. Jag har hittils planerat en fotosession med en ny fotograf som jag inte fotat med förut. Ska bli riktigt kul! :)

Ha en trevlig kväll!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecka-Fotoblogg

Sånt där linne har jag också=) Du var försiktig när du tvättar de. Jag tvättade mitt frö någon dag sen och när jag tog ut de hur tvättmaskinen hade de lossnat massa plastbitar från solglasögonen så nu ser de inte alls lika snyggt ut nå mer :(

2010-07-26 @ 12:28:10
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0