En sväng på stan!

Om en stund kommer Viktoria och hämtar mig. Vi ska ner på stan och kolla efter jeansshorts åt henne bl a. Jag hoppas hitta något billigt och bra. Kanske något till fototräffen här i Karlstad i helgen :)

Idag har jag fortfarande världens träningsvärk sedan jag red ut en långtur på Chanell. Jag tror inte jag skulle fått träningsvärk alls av att ha ridit Izze den svängen, men Chanell rör sig helt annorlunda och jag red i en westernsadel. Måste säga att det var länge sedan jag hade sådan tränisvärk men det är lite gött ändå :)

Här är bild nr 2 från bowlingtemat


Foto: Niclas Prytz
Makeup: Kristin L
Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: annis

SVAR ; Tack vad snällt! Hoppas jag skrev tydligt att bilderna var tagna av dig , eller vad säger du? :)

2010-07-23 @ 20:14:53
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0