Fika hos Malin!

Ikväll var jag och Malin H och fikade hos Malin N. Malin N äger stallet där Izze stod förut. Det var en mkt trevlig fika och jag passade på att ta med mig kameran. Tog lite testbilder på stallarna, hunden Exit, katten Eros, blommor mm.

Nu någon dag då det är bra fotoväder ska jag åka ut och fota Malins gård så hon får lite bilder på alla djuren och på alla byggnader. Hon vill ha bilder att lägga upp på hennes verksamhets hemsida. Några av bilderna på hemsidan är det jag som har tagit med min gamla kompakt digitalkamera. Nu hoppas jag kunna ta lite snyggare bilder när jag har en bättre kamera.

Malin driver ett stall för konvalecens hästar. Hästar som exempelvis precis blivit opererade och behöver extra omvårdnad eller av andra anledningar behöver vila upp sig.

Det var lite för mörkt när jag tog dessa bilder och det var mkt konstigt orange/rosa ljus på himlen vilket gjorde det svårt att ta bra bilder.

Här är lite bilder som jag tog idag:


Exit




Eros


Ros, efter regnskuren som kom.







Det är verkligen en utmaning att ta kort på djur som aldrig är stilla, men kul är det! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Tack så mycket!! :)

2010-07-12 @ 15:47:11
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0