Grillning och åska!

Igår regnade och åskade det ordentligt här i Karlstad. Jag var nere en snabbsväng på stan men fick sitta kvar i bilen i ca 10 min för regnet verkligen öste ner.

Efter stan åkte jag och köpte lite salvor o grejer åt Izze. När jag kom ut från ridshoppen hade himlen spruckit upp igen så jag åkte bort tilll Izze på betet för att smörja in honom med flugmedel och lämna en mineralhink åt hästarna.

Jag hade med mig kameran och tog några bilder i hagen på hästarna.


Killen


Lillen


Ghazad och Magnus


Lillen

På vägen hem sprang det två söta små rävungar över vägen så jag var tvungen att stanna och försöka ta kort på dem. Bilderna blev inte så mkt att ha men man ser iaf vad det är på bilden ;)

Där hade jag velat haft ett 200mm objektiv! Ge mig nu! :)





Så små och söta! :)

Igår kväll var jag hemma hos Viktoria och vi grillade på hennes uteplats. Mysigt och gott var det!

Nu ska jag åka och bada o sola med Lottan.

Ha en bra dag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0