Lyckad utekväll!

Igår var vi först hos Viktoria. Det var jag, Viktoria och Ella som hade lite V.I.P-inflyttningsfest i Viktotias nya lgh. Jag hade tänkt tagit med mig kameran men glömde den hemma så jag har tyvärr inga bilder att visa er från kvällen då min mobilkamera inte längre funkar :(

Vi gick till Blue moon först och kollade men kön var längre än någonsin så vi gick till Tempel istället. Det var en mkt trevlig kväll och vi dansade nästan hela kvällen.

Jag hade mina favoritskor på mig, ett par svarta 12 cm klackar och det gick faktiskt bättre än jag trodde att ha dem en hel kväll :)


My favorit shoes!


Kvällens outfit var detta  samt en massa silverarmband och silverringar i öronen.

En ny bild från Hallsta:

Foto: Niclas Prytz
Makeup: Kristin L
Modell: Jag

Hade ni en trevlig kväll igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0