Ridtur på lördagskvällen!

Jag var kvar längre än planerat i Örebro så jag var hemma i Karlstad vid halv 8 tiden. Jag hade inga speciella planer för kvällen så jag åkte och red ut en sväng på Izze.

När jag kom till hagen såg jag bara en av de 6 hästarna i hagen så jag drog en busvissling och började plocka fram sadeln och tränset. Lagom tills jag gjort det kom Izze gåendes med de andra hästarna i släptåg. Perfekt då slapp jag gå och hämta honom min fina pålle :)

Vi red i skogen och på sanddynorna i sandtagen och Izze var riktigt pigg och glad. Det var en mkt trevlig tur. Regnar det inte för mycket imorgon  tänkte jag ta mig en tur då med. Vi håller tummarna för bra väder! :)

Här är en bild på Izze på samma bete fast för två år sedan:


Foto: Emma Bertilsson

Visst är han fin min pålle?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0