Ridning o shopping!

Idag var jag och Ellinor ute och red på förmiddagen. Vi red en tur i skogen och i sandtagen. Vi red ner i botten på ett av sandtagen och badade i en liten sjö. Det tyckte Izze var himla mysigt och hade gärna stått kvar där en bra stund till och ätit vass ;)


De låg och sov när jag kom dit vid 8-tiden imorse. Izze längst till vänster som ligger ner.






Passade på att rulla lite också...




Ridtur i skogen


Svalkar fossingarna


Ella och Chanell


Gott med vass


Ewa rider på Ghadir i sandbackarna


Ewa och Ghadir i en annan backe

När vi ridit klart och fixat med hästarna åkte vi hem och bytte om och drog till Bergviks köpcentrum.

Vi lunchade tillsammans jag, Ewa, Ellinor, Viktoria, Anna och Rebecca. Riktigt trevligt hade vi och vi åt den goda buffén de har på Papaya.

Efter lunchen åkte vi hela gänget till Ikea. Viktoria som precis flyttat till större lgh behövde köpa lite grejer och även jag köpte lite små saker.

Jag kom hem meden ny turkos badrumsmatta, nya turkosa handdukar, laptopbräda mm.

På kvällen var jag hemma hos Viktoria och vi fixade i hennes nya lägenhet. Vi satte upp gardiner, ljus, badrumsgrejer mm. Fint blev det till slut! :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0